Reis naar Thailand

Dag 10

Vandaag niks op de planning, maar ik heb besloten om vandaag maar even naar de kapper te gaan. Ik vind lang haar toch maar niks voor mij. Eerst even langs de kapper om te vragen of ze het ook kunnen kleuren. Kan al meteen in de stoel gaan zitten, maar we gaan eerst even naar de supermarkt en naar onze smoothieman. Een uurtje later terug bij de kapper. Plaatje nog een keer laten zien wat de bedoeling is. Ze begint te k iepen maar heel voorzichtig. Ik zegenen haar dat het wel korter mag. En nog gaat er niet zoveel af. Dus ik zeg, doe nog maar korter. Laat nog een ander plaatje zien. En dan snapt ze wat de bedoeling is. Dan komt er ook een soort scheermes tevoorschijn. Na een dik uur knippen kan ze aan het verven beginnen. Na vervolgens nog een uurtje is het klaar en heb ik weer een lekker kort koppie. Verder niet zo veel gedaan vandaag. Na het eten nog even langs de markt. Patries en ik.hebben nog even een paar sneakers gescoord van Nike voor € 22.50 pp.

Morgen heb ik weer iets meer te vertellen. Want we gaan weer op excursie!

Tot morgen!

Reacties

Reacties

Petra Reijnen

Ook lekker zo'n rust dag
Ben wel benieuwd naar je kort geknipte koppie

Henny

Heel belangrijk toch dat koppi van jou. GENIET

Manuela Aarts

Had op zijn minst toch wel een foto verwacht van het korte koppie :-)

Anita jsf

????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!