Reis naar Thailand

Dag 13

Vandaag begon met een zonnetje. Dus na het ontbijt eerst even naar de smoothieman. Helaas was zijn kraampje nog gesloten. Dan maar terug naar het hotel, omkleden en naar het zwembad. Na een tijdje begint het te betrekken en harder te waaien. Datvwilndus zeggen dat er regen aan komt. Voordat we kletsnat worden de spullen bij elkaar gepakt en naar binnen. Dan de tijd maar doden met een spelletje Qwixx. Ondertussen is het tijd voor de lunch. Na de lunch regent het nog steeds. Dus maar even op de kamer relaxen. Om 17.00 uur worden we opgehaald door de taxi. We gaan naar de straat maar in Phuket town. Een markt met veel eetkraampjes, kleding, handwerkjes (haakwerkjes, tekeningen, sieraden). Ook muzikanten, de Thaise Elvis was er ook! Ik denk dat de markt ongeveer een kilometer lang was en dan aan beide kanten van de straat. 1 nadeel, iedereen loopt door elkaar. Ze zouden het eigenlijk éénrichting moeten maken. Maar ja, was erg leuk om dit ook meegemaakt te hebben. Om 8 uur komt de taxi ons weer ophalen. We mieten zorgen dat we op rijd klaar staan, omdat de taxi's daar eigenlijk niet mogen stil staan. Stoppen en in/uit stappen mag, maar de taxi moet dan wel.meteen weer wegrijden. Maar we hadden geluk, voor ons busje stopte net een touringcar waar 50 man uit moesten stappen, dus wij konden toen snel in ons busje stappen. Terug bij het hotel nog even een bakje koffie gedronken met zijn allen. En onze kamer bijgeboekt tot 16.00 uur op onE dag van vertrek. Anders moeten we er om 12.00 uur uit zijn. En we worden pas om 16.20 opgehaald. Voor 30 euro extra kunnen we nu tot 16.00 op de kamer blijven.