Reis naar Thailand

Dag 13

Vandaag begon met een zonnetje. Dus na het ontbijt eerst even naar de smoothieman. Helaas was zijn kraampje nog gesloten. Dan maar terug naar het hotel, omkleden en naar het zwembad. Na een tijdje begint het te betrekken en harder te waaien. Datvwilndus zeggen dat er regen aan komt. Voordat we kletsnat worden de spullen bij elkaar gepakt en naar binnen. Dan de tijd maar doden met een spelletje Qwixx. Ondertussen is het tijd voor de lunch. Na de lunch regent het nog steeds. Dus maar even op de kamer relaxen. Om 17.00 uur worden we opgehaald door de taxi. We gaan naar de straat maar in Phuket town. Een markt met veel eetkraampjes, kleding, handwerkjes (haakwerkjes, tekeningen, sieraden). Ook muzikanten, de Thaise Elvis was er ook! Ik denk dat de markt ongeveer een kilometer lang was en dan aan beide kanten van de straat. 1 nadeel, iedereen loopt door elkaar. Ze zouden het eigenlijk éénrichting moeten maken. Maar ja, was erg leuk om dit ook meegemaakt te hebben. Om 8 uur komt de taxi ons weer ophalen. We mieten zorgen dat we op rijd klaar staan, omdat de taxi's daar eigenlijk niet mogen stil staan. Stoppen en in/uit stappen mag, maar de taxi moet dan wel.meteen weer wegrijden. Maar we hadden geluk, voor ons busje stopte net een touringcar waar 50 man uit moesten stappen, dus wij konden toen snel in ons busje stappen. Terug bij het hotel nog even een bakje koffie gedronken met zijn allen. En onze kamer bijgeboekt tot 16.00 uur op onE dag van vertrek. Anders moeten we er om 12.00 uur uit zijn. En we worden pas om 16.20 opgehaald. Voor 30 euro extra kunnen we nu tot 16.00 op de kamer blijven.

Voor nu lekker slapen!

Tot morgen.

Manuela Aarts

Alvast een prettige en veiige terugvlucht en bedankt dat we mochten meegenieten met jullie reis :-)

Anita jsf

Iedereen geweldig bedankt dat ik deze reis mocht meemaken. Het bracht veel herinneringen van India boven. Super ervaring. Schitterend land❤

Jacqueline Bosch

Het was leuk om mee te genieten met jullie reis.
Hele mooie foto's en zeker hele mooie reisverslagen!
Een fijne en veilige terugreis en vooral nagenieten ☺

Petra Polkamp

Hele leuke verhalen en foto's van jullie vakantie. Ja en ook daar komt weer een einde aan. Fijne en veilige terugreis

Carla Willems

Mooie foto's en leuke verslagen!
we wensen jou en Patricia vast een goede thuisvlucht en tot woensdag.