Reis naar Thailand

Dag 12

Vandaag begon met een zonnetje, maar ineens zagen we vanuit zee donkere lucht onze kant opkomen. Het begon ook harder te waaien en dat duid hier meestal op regen. Maar gelukkig is het droog gebleven. Dus na het ontbijt eerst even naar onze smoothieman. Alleen was de kraam gesloten. De vrouw die met een eetkraampje ernaast zit riep iets in het Thais tegen ons. Simone vroeg aan Patries wat ze zei, en Patries zei: hij is de post ophalen. Dus dan gaan we maar weer terug naar het hotel.

Ik heb jullie trouwens nog niet voorgesteld aan Simone. Simone kwamen we tegen op het vliegveld in Dubai. Patricia en Rionne gingen een rookruimte zoeken en zij zei dat ze dan wel zo terug zouden zijn, want er was daar geen rookruimte. Maar de dames hadden er natuurlijk wel een gevonden. In het vliegtuig hadden we haar niet meer gezien. Maar wat blijkt? Simone zit in het zelfde hotel als wij precies tussen onze kamer en die van Lee en Rionne in. 'S woensdags toen Lee en ik de excursies gingen bespreken zat zij er ook bij. Omdat ze alleen was hebben we haar gevraagd of ze zin had om met onze excursies mee te gaan. Dus zo is het gegaan.

Maar terug naar vandaag. Nu het dus toch niet was gaan regenen zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen om toch nog een beetje aan onze kleur te werken. En eindelijk een beetje tijd om te lezen. Normaal lees ik in de vakantie zo 10/12 boeken weg. Maar nu ben ik nog steeds in het eerste boek bezig en nog niet eens op bladzijde 100!

Zee, zwembad en lezen lekker afgewisseld. En dan is de dag ook zo weer voorbij. Simone nog even naar de massagesalon geweest. Ze weet alleen niet of ze nu massage heeftvgehad van een hij of een zij. Tegen 4 uur terug naar de kamer, en toen was er nog een mooie regenboog te zien.

Lekker douchen en klaarmaken voor het diner. Na het eten nog even kijken of de smoothieman er nu wel was. Ja hij was er, maar was net aan het afsluiten. Wij zeiden dan komen we morgen wel terug, maar ze hebben voor ons de boel nog open gegooid en smoothies gemaakt.

Nu weer terug nog even een beetje tv kijken en dan lekker slapen.

Tot morgen!

Oh ja, ik had vanochtend nog een berichtje van Tip van Tui. Ze had een mailtje gehad van de Ziplinen mensen dat er een ongelukje bij ons was gebeurd. Ze wilde weten bij het was en of alles in orde was. Ze had nu zelf vakantie maar we konden altijd haar collega bellen als er iets was. Dat is dus hoe de mensen hier zijn! Zo zorgzaam, dienstbaar en vriendelijk. Kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

Nog even een uitleg bij de foto's van de zee. In deze periode van het jaar zeggen ze dat de zee 7 kleuren heeft. Als de zon er op een bepaalde manier op schijnt. Ik heb er niet zoveel kunnen tellen, maar mooi is het wel.

Anita jsf

Dat is het leuke van reizen. Je komt zoveel leuke en positieve mensen tegen. Love it ??

Henny

mooi mooi. dit is echt genieten. ff stiekem mee genieten. tot snel